Mä löysin eilen dildon ja laitoin sen pyllyyn ja se tuntu hyvältä (oon homoseksuaali) nii nytten mun peppu on hirveen kipee nii mitä minun pitäisi tehdä

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Dildo on oiva apuväline, kun tutustuu itseensä ja siihen mikä tuntuu kivalta. Kun nautit peppuseksistä, seuraavan päivän kipu saattaa johtua tottumattomuudesta tai jopa pienestä haavaumasta. Myös dildolla tehdyn peppuseksin suhteen kannattaa edetä itseään ja kehoaan kuunnellen, mikä tuntuu hyvältä ja liukastusvoiteiden käyttö on suositeltavaa. Jos kipu kuitenkin pitkittyy tai peräaukosta alkaa tulla verta, on lääkärissä käynti paikallaan.
Et kertonut, mistä löysit dildon, vaan on hyvä muistaa, että seksivälineiden kanssa on tärkeää huolehtia hygieniasta ja niiden on hyvä olla henkilökohtaisia.
Mukavia hetkiä dildon kanssa.
Vastaaja: Piia Miettinen & Oona Turunen
Julkaistu: 10.10.2017