Kuinka seksityöntekijänaisilla paikat kestää vuodesta toiseen? Luulisi, että pillu tulee araksi hyvin nopeasti. Jos antaa pillua monta tuntia päivässä, on mielestäni ihme, että kukaan pystyy semmoiseen.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Emätin on kokonaisuudessaan hyvin joustava ja mukautuva elin. Emätin joustaa esimerkiksi synnytyksessä paljon, mutta myös palautuu nopeasti normaaliin kokoonsa. Eri ihmisillä emätin kestää seksiä eri tavoin. Joidenkin paikat ja esimerkiksi limakalvot saattavat olla herkempiä kuin toisen ja näin ollen tulla helpommin araksi. Liukuvoiteen käyttö on seksityöläiselle tärkeää, sillä se minimoi hankaumat seksin aikana. Useat seksityöntekijät liukuvoidetta käyttävätkin ja muutenkin pitävät huolta itsestään, mm. käymällä säännöllisesti seksitautitesteissä ja gynekologin tarkastuksissa. Seksityöhön kuuluu usein muutakin kuin emätinyhdyntä, joten montaa tuntia päivässä tuskin menee vain siihen.
Vastaaja: Niina Hyry
Julkaistu: 11.10.2017