Söin diapam 5 mg:n jännityksen takia ja sitten saman iltana laitoin penikseeni xxl penisvoidetta ja käytin myös penisrengasta itsettyydyttämisessä.Tällöin tuli normaalisti spermaa mutta seuraavana päivänä oli vaikea saada orgasmia ja spermaa ei tullut melkein yhtään ainoastaan limaa.Joten vaikuttaako tuo lääke orgasmiin ja sperman määrään? Jos näin on palautuuko sperman tuotto normaalille tasolle? Ja myös orgasmi ja penikseni tunto? Ja olen ottanut ennenkin tuon kyseisen lääkkeen ja ei ole vaikuttanut tosin silloin vain 2 mg.Lääkkeen otin koulupäivänä ja illalla pistin penisrasvaa.Vaikuttiko niiden saman päiväinen käyttö kehooni negatiivisesti?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Kysymyksestäsi ei selviä, onko Diapam 5mg-lääkettä määrätty sinulle esimerkiksi jännitykseen, vai oletko kyseistä lääkettä muussa mielessä halunnut kokeilla. Diapam eli diatsepaami on lääke, joka vaikuttaa aivoissa siten, että se rauhoittaa ja vähentää ahdistusta ja tuskaisuutta. Lisäksi se muun muassa väsyttää ja rentouttaa lihaksia. Joillekin lääke vaikuttaa voimakkaammin kuin toisille. Oikein käytettynä lääke varmasti helpottaa jännitystä ja ahdistuneisuutta.  Pitkäaikaisessa käytössä Diapam altistaa kuitenkin tottumiselle ja riippuvuudelle, minkä vuoksi hoitojaksot pyritään pitämään hyvin lyhyinä. Siksi onkin hyvä muistaa, ettei sellaisia reseptilääkkeitä tule käyttää, joita ei itselle ole määrätty.
XXL penisvoiteen ja penisrenkaan käyttö on ihan turvallista ja vaaratonta, kun noudattaa myös näiden tuotteiden käyttöohjeita. Voiteessa on ainesosia, jotka parantavat pintaverenkiertoa, joka saattaa myös lisätä hieman tuntoherkkyyttä. Penisrenkaan idea on taas lisätä verentungosta peniksessä erektion aikana. Tällöin erektio saattaa kestää hieman pidempään ja tuntua hieman voimakkaammalta.
On tavallista, että sperman määrä vaihtelee sekä yksilöiden, että ajankohdan mukaan. Joillain kerroilla spermaa tulee runsaammin ja toisinaan taas vähemmin. Se on aivan normaalia. Joskus orgasmin voi saada myös niin, ettei spermaa tule lainkaan. Myös tuntoherkkyys vaihtelee monesti oman mielen- ja vireystilan mukaan. Toisena päivänä itsensä hyväily tuntuu paremmalta kuin toisena ja tämäkin on täysin normaalia. Oma keho antaa näin myös viestejä, jolloin kokeilemalla saattaakin löytyä jokin muu tapa hyväillä itseään. Kokeilemisen kautta löytyvät ne asiat, joista kiihottuu parhaiten.
Kaikki rauhoittavat ja/tai huumaavat aineet -kuten tässä tapauksessa Dipam- vaikuttavat ihmisen kykyyn tuntea ja kokea asioita täysin aidosti. Mikäli lääke on kuitenkin määrätty jonkin oireen hoitoon, tulee siinä tapauksessa lääkettä nauttia lääkärin määräämän ohjeen mukaisesti. Olisi kuitenkin tärkeää -nuoresta pitäen- pyrkiä löytämään ne keinot, joiden avulla pystyisi rentoutumaan ilman ”apuaineita”.  Itsetyydytystä eli sooloseksiä voi harjoittaa omassa rauhassa ja tunnustella niitä asioita, jotka kiihottavat ja antavat parhaan nautinnon. Sooloseksi on lisäksi todellista turvaseksiä.
Diapamin ja XXL-voiteen käyttö samana päivänä ei varmasti ole sinulle mitään pysyvää haittaa aiheuttanut. Niiden yhtä aikaisen käytön pitäisi olla ihan turvallista.
Vastaaja: Nina Mölsä & Oona Turunen
Julkaistu: 18.4.2016