Voinko olla raskaana kun olin hetki sitten kaverillani yötä, joka on poika ja nukahdin sitä ennen niin onko se voinut raiskata minut tai jotain runkannut ja en olisi herännyt? ja sen jälkeen sormettanut kun minulla alkoi kuukautiset viime keväänä ja ne eivät ole aina olleet säännölliset, mutta viimeiset kolme kertaa ne ovat alkaneet aina samana päivänä mutta tällä kertaa ne alkoivat kaksi viikkoa aikeisemmin kun yleensä ja yleensä minulla on hirveät kuukautis kivut mutta ei nyt mitään niin voinko olla raskaana?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. En usko että olet raskaana. On normaalia että kuukautiset ovat alussa epäsäännölliset ja joskus on kuukautiskipuja mutta aina ei.
Jos olet ollut selvin päin, olisit aivan varmasti herännyt jos ystäväsi olisi harrastanut seksiä kanssasi ja myös jos hän olisi alkanut sormettamaan sinua. Jos hän on runkannut ja sinä olet nukkunut hänen vieressä niin et ole voinut tulla raskaaksi, joten sinun ei tarvitse olla huolissasi siitä. Ystävinä teidän on myös hyvä puhua rajoista, jos et luota siihen että hän kunnioittaa sinun rajojasi kun nukutte vierekkäin.
Jos sinua askarruttaa jokin asia kyseisen illan/yön tapahtumista niin kehottaisin sinua juttelemaan kaverisi kanssa. Jos nämä ajatukset kuitenkin vaivaa sinua, voit soittaa meidän maksuttomaan puhelinneuvontaan niin saat puhua luotettavan aikuisen kanssa etkä jää yksin huolesi kanssa.
Vastaaja: Anna Kolster-Weckström
Julkaistu: 13.9.2017