Moi. Miksi pojat käyvät kuumina pyöreäpyllyisten tyttöjen perään? Olin kerran näkemässä, kun yksi lukiolaispoika oli kyykistynyt yhden tytön viereen illalla kaupan seinän vieressä, ja kosketteli ja puristeli tyttöä pyllystä.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Jotkut pojat tykkäävät pyöreistä pyllyistä ja se on ihan normaalia. Tämänhetkiseen kauneusihanteeseen kuuluu takapuolen korostaminen, kun taas joinakin aikoina on korostettu muita kehonosia, esimerkiksi vaaleaa ihoa, hiuksia, kasvoja tai vaikkapa rintoja. Kauneusihanteet vaihtelevat, vaikka toisaalta kiinnostus peppua kohtaan on varmasti aina ollut olemassa eroottisuutensa vuoksi. Yleisesti ottaen on tavallista, että ihmiset ovat kiinnostuneita toistensa vartaloista; etenkin niiden, joihin tuntevat seksuaalista viehätystä. Kaikki pojat eivät tykkää pyöreistä takamuksista ja tämäkin on ihan normaalia.
Ketään ei voi koskettaa ilman lupaa, vaan siihen tarvitsee aina suostumuksen siltä, jota haluaisi koskettaa. Jos esimerkiksi pepun koskettaminen tuntuu molemmista osapuolista kivalta, se on täysin ok ja siitä on lupa nauttia.
Vastaaja: Oona Turunen
Julkaistu: 21.11.2017