Moi. Kuuluuko se normaaliin käsitykseen yhdynnästä, että yhdynnän jatkuessa pitempään miehelle tulee tarve päästä syvemmälle pilluun. Ikään kuin se suurin herkku olisi siellä, johon yltää vain työntämällä peniksen kokonaan pilluun. Itse tunnen sen juurikin näin. Kun työnnän penikseni kokonaan pilluun, saan ihanan ekstrapuristuksen, joka lisää nautintoa ja johtaa lopulta siemensyöksyyn ja orgasmiin.

Hei!
Kiitos kysymyksestäsi.
Ymmärsin viestistäsi, että pohdit kuuluuko halu työntää penistä syvemmälle ja syvemmälle emättimeen yhdynnän aikana normaaliin käsitykseen yhdynnästä. Jokainen ihminen on yksilö, joka haluaa (tai on haluamatta) juuri sellaista seksiä tai yhdyntää, kun hänestä hyvältä tuntuu. Tästä syystä mitään ”normaalia yhdyntäkäsitystä” ei ole olemassa.
Kuvailemassasi halussa työntää penistä syvemmälle ei ole mitään väärää tai niin sanotusti epänormaalia. Eri asiat kiihottavat eri ihmisiä eri tavalla, eikä väitettä voi näin ollen yleistää koskemaan kaikkia miehiä. Lisäksi se miltä peniksen voimakas työntäminen syvälle emättimeen tuntuu itse emättimessä on myös yksilöllistä. Se voi olla ihmis- sekä tilannekohtaisesti kiihottavaa, kivuliasta tai jotain aivan muuta. Siksi on hyvä pystyä keskustelemaan kumppanin kanssa yhdessä, mikä tuntuu hyvältä ja mitä toiveita ja odotuksia seksiin liittyy.
On hienoa, että olet löytänyt itseäsi kiihottavan asian. Nautinnollisia hetkiä!
Vastaaja: Ronja Ohra-aho ja Anna Kolster-Weckström
Julkaistu: 27.11.2017