MOI! Oon ennenkin kysellyt anaali jutuista teiltä, netistä on vaikeeta saada hyvää tietoo suomeksi onneksi teiltä voi kysyä. Tykkään joskus harvoin laittaa anaaliin sellasen pallolelun jonka kaa voi kävellä ja istua. Saan rajut orgut kun siinä palloja pallojen sisässä ja ne liikkuu ku kävelee. Voiko tämän lelun käyttö esim 2-3 tuntia olessa anaallissa vahngoittaa sulkialihasta jne? Kipua en tunne missää vaiheessa. Voinko leikkiä huoletta näin vai kannaatako pitää anaalihommat tyylii maks 30 min ?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Anaaliseksin terveysvaikutuksista anaalin toimintaan löytyy vain vähän tutkimustietoa. Mikään tutkimus ei pysty yksiselitteisesti todentamaan, että anaaliseksillä olisi haittaavaa vaikutusta anaalin toimintaan, jos anaaliseksiä harrastaa niin sanotusti oikein.
Kerrot, että joskus harvoin tykkäät saada orgasmin anaalipalloilla ja tällöin et tunne lainkaan kipua. En pysty sanomaan sinulle tulisiko sinun harrastaa anaaliseksiä näin vain 30 minuuttia vai voitko jatkaa 2-3 tuntia. Mutta jos et tunne kipua, huolehdit liukuvoiteen käytöstä ja hygieniasta ja etenet pallojen kanssa rauhassa, harrastat täysin turvallisesti anaaliseksiä. Kannattaa myös muistaa, että mitä isompi anaalilelu on käytössä sitä rauhallisemmin ja hitaammin tulisi se totuttaa anaaliin. Jos tunnet epämiellyttävää tunnetta tai jopa kipua, silloin kannattaa hommat lopettaa hetkeksi kuunnellen omaa kehoasi.
Vastaaja: Hanna Vuorimaa
Julkaistu: 19.10.2017