Moi! Minulla on erikoinen fantasia: tykkään kun nainen alistaa minua ja olen pitkään fantisoinut siitä että nainen pyyhkisi (puhtaan!) pyllynsä vessapaperilla ja laittaisi sen käytetyn paperin suuhuni. En tietenkään voi tätä toteuttaa enkä aiokaan koska vessapaperin syönti ei ole terveellistä. Luin että on olemassa ostettavaa karkkia jotka näyttävät seteleiltä mutta ovat siis syötäviä karkkeja ja tuntuvat paperilta (jostain pilailupuodista), joten näitä voisi käyttää fantasiani toteuttamisessa. En tosin tiedä löytyyköhän yhtäkään naista joka suostuisi tämän fantasian minulle toteuttaa. Minua kiihottaa se ajatus että se on niin nöyryyttävää. Olenko epänormaali? Minua ei siis kiinnosta ulosteen syöminen ollenkaan.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Erilaisia mieltymyksiä ja fantasioita on kaikilla ja niissä on vain mielikuvitus rajana. Ei ole normaaleja tai epänormaaleja mieltymyksiä eli voit olla rauhallisin mielin sen suhteen. Mahtavaa, että olet jo keksinyt tavankin, jolla voisit mahdollisesti joskus fantasiaasi toteuttaa. Toiset mieltymykset jäävät fantasioinnin tasolle ja toisia voi taas toteuttaa kunhan se sopii kaikille osapuolille. Varmasti löydät vielä kumppanin, jonka kanssa voisit jollakin tavalla tätä mieltymystä päästä kokeilemaan käytännössä. Tärkeää kumppanin kanssa on, että luotatte toisiinne ja koette olonne turvalliseksi. Silloin on myös helpompi alkaa puhumaan toiselle omista mieltymyksistään. Jos tämä asia jää vaivaamaan sinua niin soita toki Sexpon neuvontapuhelimeen, jossa voit jutella asiantuntijan kanssa asiasta. Nyt sitten vaan omasta seksuaalisuudesta nauttimaan sen kaikkine ulottuvuuksineen.
Vastaaja: Veera Virta
Julkaistu: 22.3.2017