onko fetissi kakkaan normaali? voiko sitä syödä (omaa) ja sillä muuten leikkiä? tykkään siitä paljon mut haluun tietää ettei se oo sairasta tai epänormaalia ja etten oo ainoo

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihmisiä kiinnostaa ja kiihottaa hyvinkin erilaiset asiat, esineet ja ajatukset. Tärkeintä on, että ajatuksista ja kiihotuksesta mahdollisesti seuraavat teot eivät vahingoita itseä tai muita ja toiminta on täysin vapaaehtoista siihen osallistuville. Et ole epänormaali tai ainoa, jolla on kakkafetissi.
Monia ihmisiä kiihottavat ajatukset ulosteesta ja virtsasta ja osa toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan lisäten kiihottumistaan käyttämällä kehon eritteitä osana seksiaktia. Tällaisia ovat esim. virtsaamisen tai ulostamisen katselu, oman tai kumppanin kehon päälle virtsaaminen tai ulostaminen. Ulosteen ja muiden kehon eritteiden käsittelyn yhteydessä pitää muistaa hyvä hygienia. Varsinkin uloste sisältää paljon bakteereita, jotka voivat olla haitallisia terveydelle aiheuttaen mm. vatsaoireita. Tämän vuoksi harkitsisin tarkkaan ulosteen syömistä.
Vastaaja: Marianne Pajunen
Julkaistu: 27.11.2017