Onko normaalia, että runkatessa tulee sellainen pissattava olo? Olen runkannut useita kertoja, mutta lopettanut aina siinä vaiheessa, kun tuntuu, että pissa tulee. Mitä tapahtuu, jos jatkaisin? Enkö ole ollut tarpeeksi rento? Mielestäni kyllä olen.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi.
On tavallista, että runkatessa voi tulla kuvailemasi pissattava olo. Osa ihmisistä kuvailee ennen orgasmin saantia tulevan juurikin pissahädän tunne.Tästä ei kannata kuitenkaan olla huolissaan, sillä se yleensä tarkoittaa, että saatat olla hyvin lähellä saada orgasmin. Seksuaalinen kiihottuminen ja nautinnon saaminen ei tapahdu vain sukupuolielimissä, vaan kehon kaikissa osissa.Itsetyydyttäessä esimerkiksi lihasjännitys kohoaa kiihottumisen edetessä. Orgasmin saadessa tämä lihasjännitys laukeaa. Supistelua voi näin ollen tuntua myös virtsarakossa. Saatat siis olla runkatessa hyvinkin rento, mutta kiihotumisvaiheessa kehosi eri osat saattavat olla jännittyneessä tilassa.
Rohkaisisinkin sinua jatkamaan tämän pissattavan tunteen yli, ellei se sinusta tunnu epämiellyttävältä. Pissahädän tunteen ehkäisemiseksi kannattaa myös käydä wc:ssä tyhjentämässä rakko ennen jokaista itsetyydyttämiskertaa, jottei runkkaaminen stimuloi täyttä virtsarakkoa. Periaatteessa itsetyydyttämisen yhteydessä tahaton pissaaminen on mahdotonta. Pieniä lirahduksia saattaa toki tulla, jos virtsarakko on kovin täynnä.
Todennäköisempää on, että tämä pissahädän tunne on ihan hyvä juttu, ja olet lähellä seksuaalisen nautinnon huippua.
Vastaaja: Hanna Hänninen & Henriikka Sundell
Julkaistu: 29.9.2017