Moi 16v poika tääl kysyisin vaan että yks päivä koulussa kaksi hyvän näköst tyttöä tuli kysymään että voisinko tulla toiselle yöksi kun toinen tyttö oli jo menossa. Sanoin että kyllä se käy sitten ku oli ilta ja oltiin käymässä nukkumaan niin toinen tytöistä ehdotti kolmen kimppaa kun olimme samassa huoneessa ja hänen vanhemmat olivat jossain lomalla sanoin että kyllä se minulle käy koska kiihotun paljon enemmän lesbo pornosta kuin tavallisesta sitten tajusin ettei minulla ollut kondomia mutta onneksi heillä oli kondomeita omasta takaa sen päivän jälkeen olemme puhuneet mutta emme aiheesta niin että minusta se tuntui kivalle ja hekin sanoivat niin joten miten voisin ehdottaa tätä heille uudestaan?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mielestäni miettimäsi tapa keskustella tyttöjen kanssa illasta on oikein hyvä. Kannattaa kertoa, että nautit yhteisestä illastanne ja kysyä, oliko ilta myös tytöille miellyttävä. On tärkeää aina varmistaa, että jokaiselle on jäänyt tapahtuneesta hyvä mieli ja että kaikkien tarpeet on huomioitu. Mikäli ilta oli tytöillekin mieleinen, voit hyvin kysyä, sopisiko heille toteuttaa se uudestaan. Mikäli asian puheeksi ottaminen tuntuu hankalalta, voisit vaikka ensin ehdottaa kahvilla käymistä tai muuta yhteistä tekemistä, jotta voisitte tutustua paremmin muissakin merkeissä. Hienoa, että olitte vastuullisia ja huolehditte kondomin käytöstä.
Vastaaja: Minttu Ägren & Oona Turunen
Julkaistu: 14.2.2017