Moi. Jos syön hyvin niin alkaa helposti haluttaa eli tekee mielin runkata? Olis vie toinen kysymys eli onko normaaalia että jos nään kivan naisen pyllyn niin fantasion kakka eli erite jutttuja naisesta jne, ooonko hullu ?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi.
Kerroit että sinun tekee mieli runkata sen jälkeen kun olet syönyt hyvin. Syöminen tuottaa kaikille hyvän olon. Se nostaa verensokeria ja siten myös mielialaa. Saamme ruuasta energiaa ja virtaa joka voi olla syynä siihen että haluat runkata syömisen jälkeen. Sooloseksissä ei ole mitään epätavallista ja on mukavaa että syömisestä tulee sinulle hyvä olo.
Et ole hullu. Mieltymyksissä ja fantasioissa ei ole rajoja eikä ole epätavallista että eritteet kuten uloste tai virtsa saavat aikaan kiihottumista. Se ei ole ollenkaan harvinaista. Kaikilla on oikeus omiin mieltymyksiin ja mielikuviin ja jokainen voi mielikuvituksessaan harrastaa minkälaista seksiä tahansa. Lisää mieltymyksistä voit lukea tästä.
Vastaaja: Tuuli Häärä ja Anna Kolster
Julkaistu: 29.3.2017