Moi niin oon 11v poika nii siis meiän koulun vieressä on yläkoulu ja nyt se on remontissa nii ne yläluokkalaiset käy esim meiän koulussa syömässä ja tollee..nii sillee on ollu nyt varmaa jonku parikuukautta nii sielt tulee mun "poikkis" ja siis aina ku sil on esim tunteja meiän koulussa nii se pakottaa mut harrastaa seksiä sen kaa vessas vaik en haluu vaik kylmä laukeen mut se pakottaa mut siihen ja ku se on 15 niis e on liian vahva ja isokokonen. Ja joskus se pakottaa mut olee sen kavereitten ja senkaa tai muuten se hakkaa mua jos sanon et ei.. mul on ollu tosi synkkii uksii ja oon alkanu viiltelee..mä toivon et vastaatta nopeesti et mitä mun pitis tehä ja onks se ok mitä se tekee

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi.
Ketään ei tule koskaan pakottaa mihinkään seksuaalisiin tekoihin. Se on aina väärin ja vastoin lakia. Oli sitten kyseessä poikaystävä tai ei. Uhkaaminen väkivallalla on myös erittäin väärin sekä vastoin lakia. Sinun ei koskaan tarvitse tehdä mitään, jos et niin halua. Synkät ajatuksesi ovat täysin ymmärrettäviä. Apua viiltelyn ja ahdistuksen hoitoon löydät mm. Nuorten Mielenterveystalosta.
Tutustu myös Rikosuhripäivystyksen nuorten sivuihin.
Olisi tärkeää, että kerrot nyt koulussa tai kotona tilanteesta luotettavalle aikuiselle? Aikuisen tuella voisitte pohtia ratkaisuja tilanteeseen sekä arvioida rikosilmoituksen tekemistä. Voit myös soittaa Sexpon neuvontapuhelimeen tai varata ajan neuvontatapaamiseen, jos niin haluat.
Vastaaja: Tuuli Häärä & Oona Turunen
Julkaistu: 7.4.2017