Moi, Olen ihan tavallinen nuori heteromies, mutta olen koko ikäni salaa halunnut pukeutua tytöksi. Viime aikoina tämä haluni on vain voimistunut entisestään en tunnu pääsevän siitä eroon vaikka yritän. Ihmettelen mistä tämä kaikki johtuu ja olenko jotenkin sairas kun unelmoin, että olisin söpö pikkutyttö, joka imee tuttia ja pukeutuu pinkkeihin mekkoihin sekä leikkii nukeilla? Lisäksi unelmoin, että minulla olisi hoitaja, joka hoitaisi minua ja pukisi minua söpöihin tyttöjen vaatteisiin ja pitäisi omana söpönä tyttönä. Mitä minun pitäisi tehdä asian kanssa? Minulla ei ole ketään kelle uskaltaisin kertoa asiasta..

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi.
Me ihmiset olemme hyvin erilaisia ja ajatuksemme, halumme ja toiveemme voivat joskus olla hyvinkin hämmentäviä. Seksuaalisia mieltymyksiä sekä fantasioita on yhtä monenlaisia kuin on ihmisiäkin. Toisinaan jostakin haaveesta tai fantasiasta voi kehittyä toive, jota haluaa kokeilla myös käytännössä.
Joskus voi käydä myös niin, että jostakin mieltymyksestä haaveilu tuottaa häpeää ja huolta. Mukavastakin mielihalusta voi kehkeytyä pakonomaista pohdintaa, ja ajatukset saattavat kiertää kehää.
Kerrot, että toiveenasi olisi  pukeutua pieneksi tytöksi ja olla hoidettavana pienen söpön tytön roolissa ja pohdit, onko tämä sairasta. Haluan rauhoittaa sinua tässä huolessa. Kuvailemasi toiveet eivät ole sairaita eivätkä epänormaaleja. Mieltymyksiä sekä seksuaalisia fantasioita on nimittäin hyvin monenlaisia.
Pienen lapsen rooliin asettuminen tai vaikkapa vauvaksi eläytyminen on monelle nautintoa ja turvallisuutta tuottava asia. Monelle hoivatuksi tuleminen tuottaa mielihyvän ja itsensä hyväksymisen tunteita. Usein mielihyvän tunne lievittää myös yksinäisyyden tunnetta. Kannustan sinua hakemaan itsellesi samanhenkistä seuraa tai sellaisia luotettavia kontakteja, joiden seurassa voisit toteuttaa toivettasi. Samoista asioista nauttivia ihmisiä löytyy varmasti.
Esimerkiksi internetin erilaisten seuranhaku- ja keskustelupalstojen kautta voi etsiä itselleen monenlaista seuraa. Muun muassa keskustelupalsta BDSM-baarin sivuilla voi jutella muiden ihmisten kanssa erilaisista mieltymyksistä.
Vastaaja: Maija Astikainen & Henriikka Sundell
Julkaistu: 9.11.2017