Suuseksi
Oon 18v poika joka on vielä neitsyt ja mua kiihottaa etenkin naisen pimpin nuoleminen. Niin haluaisin mielenkiinnosta kysyä, että tuoksuuko ja maistuuko jokainen pimppi erilaiselta? onko jokaisessa pimpissä se ominaismaku ja ominaistuoksu ja siten jokainen pimppi on ns. Uniikki? Kun mua kiihottaa etenkin se pimpin maku ja tuoksu.

Hei!
Kiitos kysymyksestä. Onpa hienoa, että olet kiinnostunut naisen anatomiasta ja mielihyvän tuottamisesta itsellesi ja toiselle suuseksin avulla. Olet aivan oikeassa, jokaisen pimppi on aivan uniikki niin tuoksuiltaan kuin ulkönäöltään, aivan kuten penikset. Lisätietoa seksielimistä löydät täältä.
Pimpin ulkonäkö muuttuu myös jokaisella yksilöllä esim. iän tai synnytysten myötä. Myös esimerkiksi kiihottuessa häpyhuulet turpoavat normaalitilasta ja saattavat muuttua tummemmiksi.
Pimpin on kuvailtu tuoksuvan usein hieman kalalta tai maitohappobakteereilta, mutta tuoksu on yleensä mieto. Maku on myös yksilöllinen, mutta usein hieman suolainen. Jos pimppi tuoksuu voimakkaasti ja on esimerkiksi kutinaa, kannattaa hakeutua lääkäriin. Silloin voi olla kyse tulehduksesta.
Jos tulevaisuudessa annat suuseksiä, on hyvä muistaa, että myös pimppien tuntoherkkyys on erilainen. Kannattaa siis keskustella kumppanin kanssa millaisesta suuseksistä hän pitää tai kokeilla yhdessä erilaisia ”tekniikoita” eli suutelua, imemistä, nuolemista, puhaltelua. On myös ihmisiä, jotka eivät nauti suuseksistä.
Turvallisen suuseksisession voi varmistaa käyttämällä suuseksisuojaa. Sellaisen voi leikata myös itse kondomista. Lisätietoa ehkäisystä löydät täältä.
Marjo V.